10/10
·59 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
" Aslında, tam diye bir şey yoktur. " dedim, "her tam, bir üst yarımın alt basamağıdır. Yani yarım da bir bütündür." Bazı kitaplar vardır, bir kere okumak yeter de artar. Anlayacağınızı anlamış, hevesinizi almış, kitabınızı gönül rahtlığıyla kütüphanenize koyabilmişsizdir. Fakat bazı kitaplar da vardır ki, bir kere okumak asla yetmez. Bir kere okursunuz, içinize oturur. Bir şeyler anlamışsınızdır ve o kitap sizin ruhunuza işlemiştir. Bir kaç ay ya da belki birkaç yıl geçtikten sora bir daha alırsınız kitabı elinize. Aynı şekilde tekrar ruhunuza işler kitap, bir öncekinin hiçbir eksiği olmadan, hatta bir hayli fazlasıyla. Kütüphanenize koymaya kıyamazsınız, hep başucunuzda durması gereken bir kitaptır. İşte; fakat müzeyyen bu derin bir tutku, benim başucumdan ayırmaya kıyamadığım bir kitap.
Edebiyat
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutkuİlhami Algör · İletişim Yayıncılık · 201434,8bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.