Gerçekten muhteşem bir eser, karşılıklı konuşmalar felsefi atışmalar, soyut düşüncenin somut halde sunulması okuma zevki veriyor,
"bütün iyi düşünürler intihar fikri üzerine düşünürler"
insanı kendi hayatı ve düşüncelerini sorgulamaya hayata bakışını tekrar gözden geçirmeye sevk ediyor,
okunmasını şiddetle tavsiye ederim