8/10
·376 syf.··
2025 104. kitabı
Katherine Center ın kurgularını, karakterlerini, tatlı komik yazım tarzını ve özellikle her kitabında farklı bir konuya farklı bir şekilde yaklaşabilme çeşitliliğine sahip olmasını çok ama çok seviyorum. Kitabı çok sevdim. Emma ya bayıldım. Babasına, kız kardeşine, kız kardeşinin sevgilisine bayıldım hatta onları daha fazla okumayı çok ama çok isterdim. Charlie ye de eh işte bayıldım. Kendisi sımsıkı kapanmış bir kutu olduğu için hislerini yakalamak ve anlamak biraz zordu. Bu yüzden de aralarındaki etkileşimi ve çekimi çok fazla algılayamadık. Charlie nin ağzından yazılmış bölümler de olsaydı işte o zaman herşey mükemmel olurdu bence. Bunlara rağmen hikayesinin işleniş tarzıyla, verdiği pozitif mesajlarla, çok tatlı, içeriği ve niyeti tertemiz olan ve mis gibi okunan bir kitaptı kendileri. Çok sevdim, pek sevdim. Daha uzun olsaydı da hemen bitmeseydi keşke dedim.♡
Kitap Yorumu
Romantik Komedici-lerKatherine Center · Artemis Yayınları · 2025105 okunma
·
422 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.