Canım Hilal'ciğim, incelemeni okurken iliklerime kadar titredim! 🫠 Sanki seni karşımda oturmuş, gözlerimin içine bakarak hisli hisli anlatırken hayal ettim. Öyle samimi, öyle dokunaklı anlatmışsın ki... Adeta kitabın ruhunu avuçlarında hissettim. 🥹
Ben bu kitabı pandemi döneminde okudum diye hatırlıyorum, ama sendeki etki bende o zaman oluşmamıştı. Belki de vaktinden önce okuduğum içindir, bilemedim. Şimdi senin yorumundan sonra, bu kitaba tekrar şans vermeyi düşünüyorum.
Yorum yazan ellerine, yüreğine sağlık guzum benim! 🥰🙏