Semih Bey,
Kış Güneşi’mi okurken sizinle birlikte ben de çok eğlendim. Sayfalar ilerledikçe Sonay’a kızıp, tabirinizle “kafa göz dalmak istedikçe” ya da Selen’e “Ah Selen, aklını başına topla” dedikçe, karakterlerin ilişkileri etrafında gelişen olaylardan ne kadar etkilendiğinizi hissetmek beni çok mutlu etti.
Yazar hassasiyetiniz, dikkatli okumanız, yapıcı eleştirileriniz ve zarif yorumlarınız için gönülden teşekkür ederim.