Puan vermedi·348 syf.··
2025 100. kitabı
“Kış Güneşi” Çocukken yaşadıklarımız hayatımızı nasıl etkiler. Yıllar sonra büyüyüp yetişkin biri olduğumuzda çocukken yaşadıklarımız ya da yaşayamadıklarımız bizi nasıl biri yapar? Peki, yetişkinken yaptığımız her şeye “sen, ben küçükken ne yaşadım biliyor musun?” diye başlamak bizleri yaptığımız kötülüklerde haklı kılar mı? Evet, yine sorular, sorular… çünkü ben, bu kitabı okurken bu soruları defalarca kez sordum kendi kendime. Bu soruların tamamının cevabını yaşayarak öğreneceğini bilmeden başvurmuştu Selen o iş ilanına. İlanı beren kişinin kim olduğunu bile bilmeden. Ama olmuştu işte işe alınmıştı. Hem de Türkiye’nin en ünlü yazarlarından biri tarafından. Selen, artık Sonay’ın asistanı olacak ve hatta onun evinin çatı katında yaşayacaktı. İşte olaylar tam da burada başladı. Karanlıkları bile karartacak kadar melankolik Sonay ve ona hayran cıvıl cıvıl bir genç kız olan Selen. İşte bu iki zıt kutbun mıknatıs gibi çekimi. Peki, aşk mı bu, tutku mu, saplantı mı..? bu soruların cevabı en azından Sonay için oldukça karışık. Okurken, bir yandan Sonay’a şöyle çok fena kafa göz dalmak isteyecek bir yandan da ah be Selen! Diye hayıflanacaksınız. Çevirdiğiniz her sayfada insanın seçimlerinin hayatını nasıl etkileyebileceğini okuyacak, okurken de dehşete düşeceksiniz. Hele ki sayfalar ilerledikçe öğrendiklerinizle derinden sarsılacaksınız. Şimdiden herkese keyifli okumalar dilerim ve unutmayın ki size zarar veren en sevdiğiniz dahi olsa ondan kurtulmanız gerekir. Kış Güneşi Aynil Onur Yüksel
Edebiyat
Kış GüneşiAynil Onur Yüksel · Ange Yayınları · 202365 okunma
·
304 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Semih Bey, Kış Güneşi’mi okurken sizinle birlikte ben de çok eğlendim. Sayfalar ilerledikçe Sonay’a kızıp, tabirinizle “kafa göz dalmak istedikçe” ya da Selen’e “Ah Selen, aklını başına topla” dedikçe, karakterlerin ilişkileri etrafında gelişen olaylardan ne kadar etkilendiğinizi hissetmek beni çok mutlu etti. Yazar hassasiyetiniz, dikkatli okumanız, yapıcı eleştirileriniz ve zarif yorumlarınız için gönülden teşekkür ederim.
Yazar semih yörük
Gönderi Sahibi
Ahhhh Sonay bakın yine aklıma geldi kafa göz dalmak istedim ama sizde adamı kavak ağacı gibi uzun boylu yazmışsınız nasıl daha yukarı zıplarım diye düşündüm durdum sürekli 😁 ben de size çok çok teşekkür ederim gerçekten benim için de çok keyifli bir okuma oldu elinize emeğinize sağlık 
Sonay mı İlkaya mı aşık oldum acaba 🙈
Yazar semih yörük
Gönderi Sahibi
Sizi bilmem de ben ikisine de kafa göz dalmak istedim 😁