·309 syf.····Okunma: 15 Eylül 2025 20:52 Şöyle güzel gerilimi olan aksiyonu bol bi polisiye okumak istemiştim.Ama maalesef beklentimi karşılayamadı.Çok fazla soruşturma vardı.Sürekli geçmişe gidilip sonra günümüze dönmek sıkıcıydı.Gerilim yönü sıfırdı.Arka fonda müzik dinlememe rağmen.Anlatım tarzı ve akıcılık idare eder seviyedeydi.Ama nedense karakterler bana çok geçmedi.Özellikle küçük kızın sekiz yaşında olması ama hiç de o yaşdaymış gibi davranmaması keyfimi kaçırdı.Söz de ters köşe hiç de öyle hissettirmedi.Hadi ama o kadar ihtimalin yanında böyle bir son mu olmalıydı?Sırf şaşırtma için yazılmış gibiydi.Yazarın diğer kitaplarını da aldığım için okuyacağım, belki bir umut diğerleri daha iyidir.