·59 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2025 21:51 Okuduğum en samimi kitaplardan biriydi. Kitapta bahsedilen şarkılar, filmler, oyuncular... Hepsi öyle bizden, öyle içten, öyle yerinde. Betimlemeler nereye çeksen oraya gider; tamlamalar kendini tamamlamış, kendine tamamlanmış. Akıcılık, yalınlık ama bir o kadar yoğunluk. Çok sevdim, çok benimsedim. Muhtemelen tekrar tekrar okuyacağım kitaplar arasına girecek.