Puan vermedi·340 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Temmuz 2005 11:20 Benim de tarihimdi. O savaştan kaçan babaları vurulmuş bir aileyi evimizde misafir etmişti babam. Kitabı okuyana kadar acılarının ne denli derin olduğunu anlamamıştım. Kitabı düşündükçe yüreğim sızlar. Kimse yaşamasın diye dualarımız.