“Dünyada aynı kitabı okumuş iki insan yoktur.”
Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Alıntı
··2 alıntı·
1.839 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Daha ileriye gideyim aynı kitabı belli aralıklarla okuyan insan bile aynı insan değildir. Hem kendimizle alakalı bu hem kitabın kendisiyle. Küçük Prens mesela düzenli aralıklarla okunması gerekiyor. Her yeni okumada farklı şeyler alıyorsun kitaptan. Her yeni okumada başka bir sen okuyor. Çok güzel bir his aslında.🙏🏻😊
Firdevs Ç
Gönderi Sahibi
Evet çok doğru söylüyorsunuz lise zamanlarında okuduğum kitapların hepsini tekrardan okumak istiyorum o zamanki düşünce yapımla şuanki bambaşka kitaplardan aldığım şeylerde başka. Önceden altını çizmediğim bazı yerler şimdi dikkatimi çekiyor mesela
Aynı toprakta yetişen farklı çicekler gibi
Aynı kitabı okumuş iki insan vardır bence. Ama aynı duygularla okumuş mudur orası düşündürücü.
Firdevs Ç
Gönderi Sahibi
Şule Yılmaz Evet ikimizde aynı şeyden bahsediyoruz zaten farklı yönden bakmışız sadece 🫠