Daha ileriye gideyim aynı kitabı belli aralıklarla okuyan insan bile aynı insan değildir. Hem kendimizle alakalı bu hem kitabın kendisiyle. Küçük Prens mesela düzenli aralıklarla okunması gerekiyor. Her yeni okumada farklı şeyler alıyorsun kitaptan. Her yeni okumada başka bir sen okuyor. Çok güzel bir his aslında.🙏🏻😊
Evet çok doğru söylüyorsunuz lise zamanlarında okuduğum kitapların hepsini tekrardan okumak istiyorum o zamanki düşünce yapımla şuanki bambaşka kitaplardan aldığım şeylerde başka. Önceden altını çizmediğim bazı yerler şimdi dikkatimi çekiyor mesela