10/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2025 21. kitabı
İnci Aral bence insan psikiolojisini iyi analiz eden bir yazar. Bu kitabında da anne ve kızının ilişkisini ayrıca anne ve kızın ayrı ayrı hayatında yaşadıkları olayları, ilişki ve evlilik hayatlarını anlatıyor. Düşündüğüm şu olmuştu; İnsan kendini her anlamda iyileştiremiyor, toparlanamıyorken başkasına ne denli fayda sağlayabilir ki. Aynı şekilde Anne dediğimiz kişiden çok yüksek bir beklenti içinde olmak acımasızca biraz. Alıntı da dediği gibi Alıntı: (Anneliği iyi ya da kötü kendi yaşamının önüne geçirememiş olması bir kadın için nasıl olur da bu kadar büyük bir suç sayılabilirdi?) Nitekim diğer bir tarafı da var ki Anne yoksunluğu da sağlıklı bir hayat yaşamaya izin vermiyor. Kitapta anne ve kızın ilişkileri ve ayrı ayrı hayatlarında yaşadıklarını okurken iki tarafa da ne haklı ne de haksız diyebiliyorsunuz. Düşüncelerini okuyup üzülüyorsunuz. Yine her şeyin bağ, sevgi, saygı ve iletişim eksikliğinden kalp kırıklıklarına hayal kırıklıklarına üzüntülere sebebiyet verdiğini görüyoruz. İnci Aral Hiçbir Aşk Hiçbir Ölüm
Edebiyat
Hiçbir Aşk Hiçbir Ölümİnci Aral · Can Yayınları · 0439 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.