Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2011 19:15 Klasık bır amerıkan ruyası belkı asgarıde tutup ısteklerı beklentılerı ruhun derınlıgını degılde elde olan yasamın getırılerıne gore yol almak en kolayıdır acı cekmeden bedel odemeden o zaman da ınsan dunya nasıl gelısecektı demekten kendını alamıyor