Kadınların hayatının, gelişmiş ya da gelişmemiş hangi ülkede olursa olsun zorluklarını anlatan ve bunu akıcı bir dille okuyucuya geçiren çok güzel bir kitap.
3 farklı ülke 3 farklı kadın. Ama bir şekilde birbirlerine bağlı. Hem de birbirlerini hiçbir şekilde tanımadan. Smita 'nın kısımları çok etkileyiciydi. Ve devam kitabı varmış. Uçurtma . İleride bunu da okuyacağım çünkü yazarın dilini çok beğendim. Tavsiye ederim.
İyi okumalar...