Puan vermedi·558 syf.····Okunma: 21 Eylül 2025 16:47 Kumarbaz olmasaydı dede o küçük kız çocuğu kesinlikle güzel bir hayat yaşayabilirdi ,söyleyeceklerim bu kadar 236 sayfa dan ,yazık oldu Nell ‘e .
Ve malesef ki kötülük , kötüler her yer de her zaman var olacaklar.Mümkün değil herkesin iyi olması ve sen ne kadar uğraşırsan da çabalarsanda onlar bir yer de mutluka karşına çıkacaklar. Her şeye hazırlıklı olmalı insan küçük bir çocuksan da sonun bu hikaye den farklı olmayacak ne yazık ki. Tek bir insan için üzülmem konu fark etmez fakat bir hayvan küçücük bir karınca için , bir bebek ve çocuk için dünyayı yakabilirim .