·262 syf.····Okunma: 24 Eylül 2025 16:45 Çok büyük beklenti içinde olmadan başlanması gereken bir kitap. Ancak Nobel Edebiyat ödülü almış ve çok tavsiye edilen bir kitap olmasından dolayı ben aradığımı bulamadım. Dili akıcı evet ancak bazı betimlemeler karmaşık. Mekan betimlemelerinde gözümün önüne getiremediğim anlar oldu anlatılan yeri ve çok şey anlatıyor gibiyken diyaloglar ara ara eksik kalmış hissi yaşattı maalesef. Sonuç olarak "İnsanın içerisinde bulunan kötü yan kaç yaşında olursa olsun su yüzüne çıkabilir ve bu herkes için geçerlidir".