Kitap güzeldi açıkçası beğendim ama çok beklediğim kadar abartılacak derecede değildi.Kitabın hitap ettiği yaş grubu 11+ rahatlıkla okuyabilir.Kitapta Mafalda adındaki baş karakterimiz Stargardt hastalığına sahip ve doktorlar artık 6 ay sonra kör olacağını söylüyorlar.Mafalda cidden çok tatlı bir kız.Estella ile olan arkadaşliklari mükemmel Estella benim kitaptaki en sevdiğim karakterdi kesinlikle.Anlatım dili çok anlaşılırdı. Paola Peretti kesinlikle mükemmel bir iş başarmış.Kitaba büyük bir beklentiyle başlamıştım ve beklentimi karşıladı.Sadece bir kaç yerde kafamı kurcalayan durumlar oldu onun dışında kusursuz sayılabilirdi.Filippo karakterine,yürü diyoruz çocuk olimpiyatlarda gibi koşuyor kıza.Lafı fazla uzatmıyorum öneririmm.