·329 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2018 05:15 Kitabı alırken ki beklentim çok yüksek değildi ve beklentimi karşıladı ve hatta ötesine de geçti.Gayet doyurucu bilgiler içeren ve bilgi verici bir kitaptı.Ben gayet faydalı buldum ve ileride de tekrar açıp bakarak yararlanabileceğim bir baş ucu kitabı nitetliği taşıdığını düşünüyorum.Benim yazarlığa(senaryo,roman) merakım ve bu konuda bir şeyler yapma isteğimden dolayı,bu kitabın bana bir şeyler katacağını düşünerek aldığımı ve bu konuda yanılmadığımı söyleyebilirim.Bu konuya merakı olmayan okurları da sıkmayacak nitelikte aslında fakat yine de, eğer meraklı değilseniz veya ilginizi pek çekmiyorsa,kesinlike okuyun, mutlaka tavsiye ediyorum da diyemem.