Savaşın ortasında Meryem olmak, Leyla ile hayatı paylaşmak. Yerinize gelenden Ölümüne nefret etmek ayni zamanda ölmesin diye öldürmek. Her sayfa içini acıtıyor insanın okumasam belki bilmem, şahit olmam, üzülmem diyor ama nice acılar bizim okuyup okumamıza aldırış etmeden devam ediyor...