Melisa Kesmez ile ilk tanışmam ve okuduğum ilk kitabı. Sevdim <3 Didem Madak'ın şiir kitaplarındaki etkiyi uyandırdı üzerimde, bir daha o his gelmez sanıyordum. Başka bir kitabını daha almıştım, aynı etki oluşur mu bilmem ama içimde minik bir merak oluştu. Kısa zamanda okuyacağım.