10/10
·368 syf.··
5 günde okudu
·
2025 109. kitabı
Kemal Tahir
8.2/10 · 1.392 okunma
·
195 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yaaa Simge 🥺 Senin gibi geniş ve seçkin perspektifte kitaplar okuyan bir okurun yolu, muhakkak, bir vesile ile kesişmeliydi Kemal Tahir ile.. Seversin, sevmezsin bilemem ama hiç değilse eksik kalmamış, Tahir'den nasibini almış olursun :)) Keyifli okumalar dilemek isterdim ama içeriği sebebiyle,ne yazık ki pek keyifli bir süreç olmayacak...
Simge
Gönderi Sahibi
Kesinlikle katılıyorum geç kaldım ama belki de şuan tanışma zamanıdır her kitabın okuma zamanı vardır .. vesile olman çok değerli sağolasın.Seveceğimi hissettim başlamadan önce ama öyle bir durum olmasa dahi eksik kalmak istemiyorum dediğin gibi. Edebiyat adına değerli bir yazarımız. Olsun keyifli olmasın bazen bazı kitaplar rahatsız etmeli bizi uyarmalı…
Simge
Gönderi Sahibi
Eylül sonunu bu kitapla taçlandırmak istiyorum. Çünkü “Sözleriyle insanın içine işleyen, kendisi de başlı başına bir edebiyat eseri gibi olan zarif ve derin bir kadın “ önerdi. Onunla tanışmak çok büyük bir şans benim için. SEDA