Kesinlikle katılıyorum geç kaldım ama belki de şuan tanışma zamanıdır her kitabın okuma zamanı vardır .. vesile olman çok değerli sağolasın.Seveceğimi hissettim başlamadan önce ama öyle bir durum olmasa dahi eksik kalmak istemiyorum dediğin gibi. Edebiyat adına değerli bir yazarımız. Olsun keyifli olmasın bazen bazı kitaplar rahatsız etmeli bizi uyarmalı…