Puan vermedi·84 syf.··
2025 65. kitabı
Benim içim zaten çok kara son aylarda hatta uzun son aylarda… Yazdan,ondan,bundan… Benim en çok yapmayı sevdiğim şeydir okumak,yazılan üzerine yazmaksa beni hep ben yapan olmuştur.Kaç defterim vardır kitaplar üzerine yazdığım. Bir de kaç anım vardır şiirler üzerine düşündüğüm ,gözlerimin dolduğu bazen gülümsediğim ama hep şeydir benim için “NE ZAMAN RUHUM DARALSA AÇAR BİR ŞİİR OKURUM” Öyle her şiiri de sevmem hani… Şükrü Erbaş ise farklı bir evren benim için farklı bir anlatı evreni… Bu şiirler ölüm üzerineler ama hayata küstüren karartan cinsten değil içinizde garip bir duygu oluşturan cinsten… Hepsi gibi yine çok güzeller… Her birinden bir mısra ya da hepsi bir yerden yakalıyor insanı,şöyle bir cuma gecesi bir kadeh eşliğinde göz de doldurabiliyor ,sevgiye ya dal sevgiliye ağıt da yaktırabiliyor… Eh biraz alıntı bırakayım arada söz şiirlerden paylaşırım…
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.