·80 syf.····Okunma: 29 Mart 2018 00:26 Bir Stefan Zweig klasiği 2 kelime diyalog yazmadan yine kitabı bitirdi. Satranç ve bilinmeyen bir kadının mektubu kitaplarına nazaran daha vasat buldum. Hani kitabın adı olağan üstü bir gecede, öyle bir gece yok. Kitaptaki karekterin aydınlanacağı varmış denk gelmiş. Şairin dediği gibi fazlada şey etmemek lazım. :)