kitap güzel detaylara yer verilmiş fakat, mitoloji ile roman arasında askıda kalan bir anlatıma sahip olduğu için akıcılıktan uzaklaşmış. yer yer boğucu bazı kısımların bulunması sürükleyicilikten uzaklaştırdığı için yordu diyebilirim. uzun betimlemeler yerine kısa ve yoğun anlatımlar en azından okuyucuya nefes aldırabilirdi diye düşünüyorum.