·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ekim 2025 09:32 W.Blake'in resimleri ve şiirleri gibi mistik ve tekinsiz bir roman Olga'nın Pulluğu! O pulluk toprağı öyle derinden sürüyor ki, ortaya çıkardığı kemikler ve kötülükler bu dünyadaki tarafımızı sorgulatıyor. Romanın sonunda adalet duygum epeyce sarsıldı; sonunda ters köşeye yattım ama tarafım yine de belli! Yazara yüzeysel bıraktığı birkaç karakter dışında eleştirim yok, ortaya koyduğu büyük resim kimilerini rahatsız eder mi bilemem ama umarım eder. Özenli çevirisi için Neşe Yüce 'ye de teşekkürlerimi iletiyorum.
Sevgili Bayan Duşeko,
Sizi varlıklara koyduğunuz isimlerle, polis idaresine yazdığınız unutulmayacak mektuplarınızla, Mendel Kanunlarını yeniden deneyimleyen bilimsel merakınızla; şifacı, her türden canlı dostu, astroloji ve doğa tutkunu bir orman perisi Miranda olarak hatırlayacağım. Fakat en çok cesaretinizi, dobralığınızı, güçlü ve kimseye boyun eğmeyen karakterinizi sevdim.Farklı coğrafyalarda yaşasak da derdiniz, bizim de derdimiz! Dostlarınız Garip, Müjde, Dionisos ve Boros ile daha çok vakit geçirmenizi diliyorum bundan sonraki yıllarınızda. Masa Dağları, Klodzko Vadisi ve Çekya 'yı da sizin gözünüzle gördük; umarım o güzel ülke ve insanları hep yazdığınız gibi kalır...