"Yaşamak" bu mu ?
Puan vermedi·210 syf.··
2025 1. kitabı
Kitabın ilk 60 sayfası biraz ağır ilerliyor. Kitabı okudukça olaylar içine çekiyor okuru. Kitabı okurken bir çok duyguyu bir arada yaşadım. Daha çok öfke hissettim ve bazı yerlerinde göz yaşlarımı tutamadım. Sonunda bir oh be diyemedim. Duygusal anlamda hüzünlü bir kitap. Yaşamak değildi bence bu.
Kitap Alıntısı
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,7bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.