·448 syf.····Okunma: 05 Aralık 1999 00:00 Hayatının büyük bölümünü beyazıd kütüphanesinde geçiren yazar. Çanakkale Savaşı hakkında hep birşeyler okuduk öğrendik. Bu kitapta insan o mahşeri yaşıyor. Konuyu bilmeme rağmen ilk kez öğreniyormuşum gibi etkilendim. Tasvirler, karakterler ve gelişen olaylar harika. Anlatımı çok güzel. Yazarın kalemine yüreğine sağlık okumanızı tavsiye ederim.