Selamlar kitapsever dostlarım
Bugün sizlere Sevgili Şermin Yaşar 'ın Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu kitabıyla geldim.
Kitap on dokuz kısa öyküden oluşmaktadır. Bir öyküde gülerken, başka bir öyküde ağlar buluyorsunuz kendinizi. Öyküler her seferinde içtenlikle kucaklıyor okuru. Ben çok şey buldum bu öykülerde... Senden bir şeyler buldum, benden bir şeyler, bizden bir şeyler... Kitaptaki "Kimlikte Nurşen" ve "Fehime Halamı Kaybedip Tekrar Bulduğumuz Gün" öyküleri kalbimin en derinlerinde bir yere dokundu, orada kesif bir sızı bıraktı. Kaybolmuş ve geçmişte "hiç" olduğunu sandığımız hikâyelerin aslında ne kadar var, ne kadar gerçek olduğunu; görünmezlik örtüsü altında saklanan insanları ne kadar acıttığını hissettim okurken. Ben ağladım, siz de ağlayın. Ben anladım, siz de anlayın. Kızımın dediği gibi; " Şermin Yaşar hep yazsın, biz de hep okuyalım". Kitapla kalın