Stephen King i hep sevdim. Kitabın güzelliğine zaten yazacak bi şeyim yok yine mükemmeldi ama daha önceki okudugum kitaplarında dikkatimi mi çekmedi yoksa bu konulara değinmedi mi hatırlamıyorum, bu kitabında bir cümlesinde Gazze nin adını geçiriyor ve yanlış anlamadiysam cümlenin amacı siyonistlerin yaninda olduğunu gostermek ve başka bir sayfada da en sonlara doğru El-Kaide nin ismini geçirerek tüm Müslümanları terörist olarak göstermiş. Bu beni aşırı rahatsız etti. Kitabın yazımına 1970 lerde başlayıp 2011 de bitirmiş olmasına yorarak bu yorumlari yaptığını düşünmek istiyorum. Bu kadar zeki bir adamın hala siyonistleri destekliyor olmasını düşünmek bile istemiyorum. Filistinliler sayesinde gerçek İslam'la tanışmış olmasını ve Müslümanları artık terörist olarak nitelendirmiyor olmasını umuyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. Eğer hala siyonistleri destekliyorsa, şimdiye kadar satın almadığım kitaplarını almaktan vazgeçicem.
Stephen King22/11/63
22/11/63Stephen King · Altın Kitaplar · 20214,192 okunma