Ölüm üzerine hikayelerin yazıldığı bir seçki düşünün, gayet normal değil mi? Peki her yazarın kendi ölümünü kurgulayarak yazarsa? İşler ilginçleşmeye mi başladı? Durun dahası da var. Ya yazarlar kendi kurguladıkları gibi ölmeye başlarlarsa? İşte kıyamet bu noktada kopuyor.
Fazla söze hacet yok. Bu kadarı bile benim gibi gizem sevenler için bir kitaba başlamaya yeter. O nasıl bir kurguydu. Merak ve heyecanla okuduğum bir romandı. Yazarın kalemine sağlık.