İnsanın eğitimsiz ve cahil bir yalnızlıkta sınırlarının olmayışının, ilkel bir canlıya dönüşünün örneğini sunduğu için hayran kaldım. Kitapta hiç bahsetmese de psikoloji bilgimle diyebilirim ki, ilkel beyin kontrol altına alınmazsa insan toplulukta yaşayabilecek bir canlı olmaktan çıkar. Kendimizin karanlık yönlerini görmek ve kabul etmek için harika bir hikaye. Bir örnek.