Puan vermedi·200 syf.··Beğendi
· Kendimce hep merak etmişimdir her pencerenin ardındaki hayat hikâyelerini. Daha çok kitap sayfasına yansıyanlarla hasbihal olduk. Kitapları açık açık okuyabiliyorsunuz da insanlar öyle değil. Niye diye bunu da merak ettim hep. Varmış herkesin kendince sebebi, hayata tutunmak için devam edebilmek için... Şermin Yaşar kalplerde gizli kalanları öyle güzel kelimelerle, öyle anlayışla dökmüş ki kaleme insan acıya güler mi? Güldüm okurken. İnsanı anlamak için güzel bir öykü tavsiye ederim.