Hayatın acı gerçeklerini olduğu gibi aktarıyor.Beni en çok etkileyen noktası bu.Tüm yazılarını tüm samimiyeti ile insanlar nasıl yargılar düşüncesinden uzak bir şekilde yazıyor. Üslubu oldukça küfür dolu.Zaten kitapta gençlik anıları yer alıyor ve bu şartlarda büyüyen birisinden küfürsüz bi kitap beklenemez.Ben oldukça beğendim ve tavsiye ederim.