"Her durumdan bir çıkış yolu vardır. Yeter ki karar verilsin. "
Alıntı
··1 alıntı·
19bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
her durumdan çıkış yolunun olmadığını kabullenmek, her durumun çıkış yoludur.
S
Gönderi Sahibi
Yıldıray Coşkun bu da farklı bir bakış açısı.
kitaplarda öyle olsa da gerçek haytta her durumdan çıkış yolu yok, ve her şey insanın kararlarıyla yürütmez! Ama tabike insanı hayatta tutan şey çıkış yolunu bulmak umududur...
S
Gönderi Sahibi
Maryam.R kesinlikle umudumuz diri tutuyor
Bazı çıkışlar var hangisine gitsek diğerinden de beter
S
Gönderi Sahibi
NAZCERA Yine de denemeye değer 🌸
Bir karar vermek kararsız kalmaktan iyidir.
Var mıdır ?
S
Gönderi Sahibi
Deniz vardır. Yeter ki pes etmeyelim ve güvenelim
Reklam
ve çalışma olsun