Beni gerçekten derinden etkileyen ve her satırında karakterlerin aşkıyla büyülendiğim bir kitap oldu. Yazar çok güzel bi üslupla kaleme almış. Betimleri boğmadan, etkileyici ve ilmek ilmek vermek istediği mesaj işlendi içime.
İshak ve Lalinin diyaloglarında aklımda hep “ ın the darkest night ı will be on my own” fonu çaldı öylesine saf masum ve çaresiz ki satırlar adeta büyüledi beni.
Gerçekten müthiş bi kitap. Yazarın 259. sayfada dediği gibi, bu kitap da benim için “Az bulunur bir ışıktın sen, hayatımı aydınlatan…” 🪽
İskender Pala
Aşk Hikâyesiİskender Pala · Kapı Yayınları · 20245,1bin okunma