Puan vermedi·300 syf.··
2025 29. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 09 Ekim 2025 17:33
Nasıl başlasam bilemiyorum.Bu kitabı beğendim mi ?Beğenmedim mi tam olarak emin değilim.Okuduğum için pişman değilim.Beğendiğim yönlerinden başlamak istiyorum.Öncelikle kurgusu çok güzel karakterlerin oalylarla ilişkisi başarılı bir şekilde birbiri ile bağlantısı çok güzel yansıtılmış.Karakterlerin dünyasını hislerini yansıtmada psikolojik olarak yansıtma yönünü de beğendim karakter ile empati kurabiliyorsunuz. Olay ciddi anlam da fazla uzamış hele mektupları o kadar uzun ve boş edebiyat kasmış ki iki sayfa atlasan hiçbir şey kaybetmezsin.Ayrıca hep kendi bakış açısı kendi fikirleri hayat görüşlerini öyle bir vermiş ki kendi dışındaki görüşleri ''modern olmayan bağnaz''olarak göstermiş. Yani gencecik bir kızın öğretmeni ile ilişkiye girmesi aşırı derece de normal kabul ediyor yazar cidden çok şaşırdım,ve bu kadar olay yaşayıp baş karakterin mimar olması cidden saçma geldi bana bunu disiplinli olmaya bağlıyor ama yine de saçma geldi. Buke Uzuner'e bir daha şans verir miyim bilmiyorum.Hayır kötü diyemem ama kendisinden İpek Ongun havası aldım.Ve irkildim
İki Yeşil SusamuruBuket Uzuner · Everest Yayınları · 20256,8bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.