Kitabın başı pek sıkıntı değildi ancak sonlarda evlerinin yanması ana karakterimizin yanağından yara almasına rağmen hiç tereddüt etmeden gitmeleri gerektiğini düşünmesi ne pahasına olursa olsun karısıyla çocuğunu koruması çok güzeldi sonda koyotito'nun ölümü çok kötü oldu gerçekten çok üzüldüm rüzgar okudu