·246 syf.····Okunma: 12 Ekim 2025 13:13 Oysa ki bir kez geçeceğimiz dünyada ne kadar hızlı ve sadece tüketmek üzerine bir yaşam sürdüğümüzü kitabı okuyunca tekrar anladım. Kemal hocam özellikle son yıllarda teknolojinin de etkisiyle ne kadar hızlı yaşadığımızı çok güzel, yerinde örneklerle anlatmış. Aile hayatından, okul hayatına, iş dünyasına ve bireysel iç dünyamıza yönelik yaptığımız hataları betimlemiş. Umarım istifade edebilir ve kendi adıma bir miktar yaşam hızımı azaltabilirim. Zira bu yüzyılın hızından yoruldum, hepimiz yorulduk...
Bu arada 68. baskıya ulaşan bu kitabın okunmasını şiddetle tavsiye ederim. Herkese keyifli ve istifadeli okumalar.