·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2018 11:52 Kitabı okumadan önce gayet mutluydum. Lakin kitap modumu değiştirdi diyebilirim. İçinde mutlu sonla biten bir tanede olsa hikaye olmalıydı lakin yoktu.Hep sol yanıma vuran, sebepsiz baş ağrısı yapan güzel bir kitap.