8/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2018 16. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 02 Nisan 2018 11:52
Kitabı okumadan önce gayet mutluydum. Lakin kitap modumu değiştirdi diyebilirim. İçinde mutlu sonla biten bir tanede olsa hikaye olmalıydı lakin yoktu.Hep sol yanıma vuran, sebepsiz baş ağrısı yapan güzel bir kitap.
Edebiyat
BambaşkaKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20124,762 okunma
·
6 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Okumayayim ben bu kitabı :))