Çocukların, öğrenci olmayan yanlarına seslenebilmeyi düşünecek kadar çocukları anlayan tatlı bir yazar. Günler adlı yapıtından alıntılarla başlayan kitap, dergideki yazılarıyla devam ediyor. Sıra içinde anlamlı yazılar olmadığı için ‘kendimi şanslı hissediyorum’ şeklinde, bir kerede okunup bitiriliyor. Ama sonra ince ince verdiği bilgileri araştırma işini okura bırakıyor, onu bilin ;)