Kady ve Ezra ayrıldığı gün gezegenleri savaş gemileri tarafından istila edilir. Daha sonraki ilerleyiş, ifade vermeler, telsiz konuşmaları, savaş uçaklarının yazışmaları falan filan. O kadar karışık ve o kadar anlaşılmaz bir kitapki. Zaten bu kitabın fiyatının 50 tl olması da ayrıca bir şaka bence. Bilimkurgu yapılmaya çalışılmış ama Uzay gemileriyle ilgili film izlesem bu kadar sıkılmazdım. Fotoğraflar anlamsız, koca sayfanın ortasında sadece 10-15 satır yazı anlamsız... Sadece söyleyebileceğim şey okuyucuyla nasıl dalga geçiliyor bir kez daha anladım gerçekten. Ben bu kitaba o parayı tabiki vermedim. Merak edip pdf indirip okudum. Siz de çok merak ediyorsanız cebinize yazık pdf indirin okuyun. Okumasanız da kayıp değil. Roman tadında yazılsaydı belki daha farklı olabilirdi yorumum.
.