Puan vermedi·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Nisan 2018 01:40 Yazar notları okumadan hikayenin bir sonu olmadan yazmaya mı baslamıs? Duygulara dair kurgular insanda hayal kırıklıgı yaratıyor. Yazarın emeğine saygımdan keşke okumasaydım diyemiyorum ama büyük hayal kırıklığı yaşadım. Oysa insan analizleri psikoljik tahliller ne iyiydi. Kurgu olduğunu anlayınca insan aldatılmış hissediyor.