·176 syf.····Okunma: 15 Ekim 2025 12:43 sineroman konseptiyle yeni tanıstıgımdan mı bilmiyorum ama benim icin inanılmaz büyüleyiciydi. kendimi bir set calısanıymısım da sabah calısacagımız is icin calısıyormus gibi hissettim inanılmaz keyifliydi. Büşra zaten her detayla aklımızda soru bırakmadan bizi de icine davet ediyordu ve icinden cıkmak mümkün degildi. gözümde mekanlar, kisiler öyle güzel canlandı ki.. kitabın heyecan unsuru ve merakı zaten o kadar yerindeydi ki benim acil ikinci kitaba ihtiyacım var elimden bırakamadan bir cırpıda okudum. 1 bucuk saate kısacık zaman diliminde bitti. cok karakter olmasına ragmen hic kafam karısmadı. Büsra yılmaz okumayı cidden cok özlemisim..