Diğer okurların da dediği gibi, kitap oldukça düz bir şekilde ilerliyor; sürekli diyaloglardan oluşuyor. Çok duygu yüklü değil, hatta bence hiç değil. Okunur mu, okunmaz mı emin olamadım ama keşke yazar duygularını biraz daha katsaydı, o zaman kitap çok daha güzel olabilirdi.