·944 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2025 15:54 Evet kitabı bitirdim...
Beğendim mi? Evet beğendim. Sevmediğim şeyler de çok net. Birincisi Rebeccacım gerçekten 1000 sayfaya gerek var mıydı? 600 küsür sayfa olması gayet de yeterdi. Çok uzatmış yazar, o yüzden 600-800 aralığında çok sıkıldım. Diğer bir konu şu: akademinin güçlü askerler yetiştirmesi hedefi ama öğrencilerin daha adam akıllı bir eğitim almadan sadece köprüyü geçerken onlarcasının ölmesi bana çok mantıksız geliyor. Bu kadar kolay ölümlerin olması bana geçmiyor. Bence bu şekilde olmayabilirdi. Onun dışında gayet heyecanlı ilerledi. Özellikle Varrish karakterinin sahnelerini kafamda o kadar iyi görselleştirdim ki film izler gibi hoşuma gitti. Bakalım Oniks Fırtına'da neler olacak...