10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2025 23. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2025 16:48
 KAYIP DÜŞ'MAN    “Geçmiş susmaz. Sadece yeniden anlatacak birini bekler.”   “Geçmiş, ya geçmemişse.”   Kayıp Serisi'nin 3. Kitabını da diğer eserleri gibi heyecan ve keyifle okudum. Mina'nın, olacakları rüyalarında görmesi ile başlayan kurgu sonrasında kitap sizi içine öyle bir çekiyor ki çıkmak istemeyeceksiniz. Öncelikle, satırlar arasında Mina'nın bir çevreci olduğunu okuyunca çok mutlu oldum. Mina'nın psişik güçleri, rüyaları ve porselen bebeklerle gelen mesajlar ile olayları çözmeye çalışmaları heyecanı doruğa çıkartıyor.  Yaşanan cinayetlerin eski yaşanan acılar ile bağlanmış olması ve yurtta yaşanan kötü olayları okudukça çok ama çok üzüldüm. Nasıl bir vicdansızlık... yaşanmış olan sahneleri düşündükçe... Mina'nın o zamanlar ile ilgili sırları, yaşanan seri cinayetler sonrası ortaya çıkan acı gerçekler ve annesi ile ilgili büyük sırrı öğrendiğimde ben de yıkıldım. Hele ki son sayfalarda yazan bu kısım “Biliyor musun; her gün değil, her saniye dünyada milyonlarca kadın ve çocuk tacize ya da tecavüze uğruyor. Üstelik tecavüzcülerinin çoğu evin içinde...” yürek parçalayıcı... İnsan bunların gerçekte de yaşandığını düşününce bu dünya da nasıl yaşıyorum diye sorgularken buluyor kendini. Eserde araya biraz aşk sıkışmış ama sadece sıkışıp kalmış. Sonunu biraz farklı bekliyordum. Ama belki öylesi daha iyi oldu. Gül'ün yazmış olduğu not sonrası yaşanan olaylar, serinin 4. Kitabı olabilir mi diye düşündürdü beni. (Bir kere intikam almaya ve adaleti sağlamaya başlayınca devam ediyordun...) Yazarımızın emeğine yüreğine sağlık, nice yeni eserler ile birlikte olmak dileğiyle.     #aylakoca #kayıpdüşman #okudumbitti  #yorum
Kayıp Düş'manAyla Koca · Ren Kitap · 202511 okunma
··
142 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
güzel bir paylaşım olmuş, kaleminize sağlık.