Şarkıyı açtım, dinlerken yazıyorum…
Yeni kitap müjdesini aldığımız gün bu kitabı bitirmenin haklı gururunu yaşıyordum. Öncelikle bunu belirtmek isterim.
Kitaba gelecek olursak, Alper Kamu serisi dışında okuduğum ilk Alper Canıgüz kitabı. Yine absürt polisiye (bunu da ben şu an uyduruyorum :), yine güldüren, ama güldürürken de hayli düşündüren bir cinayet kitabı okuyorsunuz.
Bilmem anlatabiliyor muyum?
Ağlıyorum, gülüyor musun?
Sevdikçe, itiyor musun?
Peki öyle olsun…