Güzel yürekli Fatma Hanımcım, 'güzel yürekli' diyorum çünkü yüreği güzel olmayanın böyle bir inceleme yazabilmesi mümkün değil. Yüreğinizin güzelliği satır satır kaleminize yansımış. Bu derinlikli inceleme için canı gönülden teşekkür ederim.
Öyle satırlar kurmuşsunuz ki, aşkın vesaireleştiği bir dünyada bize onun asıl menbaını, ilk kaynağını hatırlattınız. Haya perdesi ve sadakat ağacı metaforları öyle yerli yerine oturdu ki, tam yüreğimize dokundu...
Kaleminize, yüreğinize sağlık. Bizleri Fuzuli'nin, Yunus'un o manevi ikliminde bir yolculuğa çıkardınız. Sadece bu incelemeniz bile başlı başına bir şifa oldu.
Allah (c.c.) razı olsun sizden...🌺