“İki hayat,iki kayboluş,iki yara aynı evde buluşur.”
Selime ve Meltem…
Altı harfli bir tatlı ne acaba diyerek başladım kitaba. İlk aklıma gelen revani sonra sütlaç oldu. Ama o tatlı dedesi tarafından bulmacaya cevap olarak yazılan Meltem’miş. “Altı harfli bir tatlı mısın sen Meltem?”
İçinde yer alan tarifler çok samimi çok bizden. Yazarın tarzına aşina olduğum için beni şaşırtan bir roman olmadı;sütlaç tadında, mozayik pasta tadında, kolay kek tadında, revani tadında okunan bir roman oldu.(hiç keşkül yemediğimi fark ettim) Evlatların anne-babadan;anne babanın evlatlarından beklentisi hep aynı. Her iki taraftan da bakmamızı sağlayan iki kahramanın ağzından dökülen cümleler. Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar