Yazarımız yine ters köşe yapmayı çok rahat başardı diyebilirim. Kitabın en sevdiğim yanıysa Hasting karakterinin bu kitapta olmamasıydı, Hasting karakteri nedense bana biraz itici geldi(nedenini bir önceki kitap yorumumda belirttim) . Kitabın olay kurgusu yine yazarın ününü haketmesine sebep olacak kadar iyiydi diyebilirim. Bu tür kitapların en sevdiğim yanıysa gözardı ettiğimiz şeyleri mükemmel bir şekilde açıklaması.