Selamlar Arkadaşlar,
Ben bu kitabı cidden çok beğendim. Mustafa Kemal Atatürk'ün bizlere yazdığı Nutuk kitabımızı bizlere resmen yaşatmış.Kitabın anlatımı resimlerle ve daha günümüze uygun bir dille güçlendirirken Nutuk'ta geçen cümleleri de koyu siyah bir yazımla bizlere aktarmışlar. Kitabın yazımı belki çocuklara anlatmak olsa da bence yetişkinlerin de kesinlikle okuması gereken bir kitap olmuş.Kitapta Tekalif-i Milliye Emirleri'ni okurken kafamda çok daha oturttum. Kitabın başında da Mustafa Kemal Atatürk'ün hayatını anlatması çok iyi olmuş bence.