Yesari’den ilk okuma deneyimimdi. Romanın giriş bölümü mukaddime adıyla şahane bir avcılık hikayesiyle başlıyor. Doğa betimlemeleri çok süperdi ve avcılıkla ilgili şahane bilgiler vardı. Doğa betimlemelerini Yaşar Kemal’in öncüsüymüş diyerek hayranlıkla okudum. Mukaddime bölümünden sonra fabrikadaki işçilere geçiş yapıyoruz. Ana karakter sığ, yan karakterler sığ ve işlenen hikaye hiç heyecan verici değildi 200 sayfaya yakın okudum ama bir yerden sonra sarmamaya başladı. Sonra da bıraktım. Çünkü hayatıma bir şeyler katacak içeriği olmadığını anladığım zaman bırakırım. En kötü eğlendirici ve merak ettirici olsa yine devam ederdim. Maalesef okumaya değer değil.